Fatosbulut Kızlarrr 12+4 üm ama karnım düm düz hüç şişmedim yani birazcık da olsa yok sizin karnınız ne zaman belli olmaya başladı
Aysenur_2 Fatosbulut benim ilk gebeliğimde 25ten sonra belli oldu oda çok az. Şu an 2. Gebeliğim ama 15. Haftada resmen 26 27 gibiydim şu an doğurdum doğurucam o şekilde çıktı karnım 😅 23+4üz bu arada
Mhtpflz Fatosbulut 15 haftada çıktı normalde hiç karnım yoktu ama öyle bariz çok değil ufak bir göbek
nevzatbaskomser Fatosbulut Şişmek mi karın belli olması mı ikisi farklı bence. 9 haftalığım hamile olduğum belli olmuyor ama yüzüstü yatınca şişkinliği farkediyorum yatamıyorum
aylinpalaa Fatosbulut 7. Ayımda 😅 hiç düzgünce şişmedim aslında öyle aman aman göbeğim olmadı doğururken bile😅