Ezonunannesi16 kızlar durumlar nasıl? benim alt tarafta ağrılarım var 3-4 gündür hareketlerde azalma oldu karnım taş gibi sürekli canım çok yaniyo öyle olunca sırt üstü yatinca bazen normale dönüyor bunlara ek olarak kaşıntı da var tabi😌
ssalihaemin Ezonunannesi16 38+6 yarın 39 oluyor alttan muayeneden sonra vajinada kemik ağrım çok yatakta sağa sola dönemiyorum çok canım yanıyor dönerken istemsiz kasıyorum kendimi canım yandığı için o sırada bebeğime zarar veriyor muyum bilmiyorum ama akşam gece saat 2 gibi başlıyor hareketlenmeye aman Allahım sanki içimde savaş çıkıyor alttan iğne sağlanır gibi ağırlarım oluyor o kadar sert haraket ettikçe açılmam su gelmesi nişan gelmesi vs hiç bir belirti yok galiba bu seneki bebeklerin çoğu gelmeye niyetli değil 🙈👼🏻
Meyra41 38+4üm bnde hareketler azaldı karnım taş gibi artık dogsun. Birde hasta oldum öksürüp duruyorum umarim bebeğe geçmez 😔😔
Ezonunannesi16 ssalihaemin aynen canım ya valla gelmeye niyeti yok bizimkininde ağrılarım var sancım var ama nst de çıkan bı şey yok açılma yok 🙂