Ygtzynp aslında galiba en başından konuşsak en güzeli olurdu. Bu saatten sonra sorsam da bişey değişmez belki. Yani rutin olarak kesi atıyorlarsa bu çok kötü bişey. Evet yırtılma olmasın diye yapıyorlar ama gidişata göre atsalar keşke. Mesela yukarıda poliklinikte hasta beklerken tabi kesiyi atıp doğumu hızlandırıp vakit kazanıyor diğer bekleyen hastalarına yetişmek için, sahiden bu kadar basit mi ya 😔