Kizlar bilen bilir bir kac defa daha yazmıştım şeker hakkında birşeyler cuma gunu babamın şeker ölçme makinasini almıştım çünkü şekerim olduğundan şüphelenmiştm cumartesi günü ölçüm yaptım tüm gun ac karnina 78 tok karnina 160 205 görmüştüm hemen doktoruma yazmıştım birde hastaneyi aramıştım pazar gunu sabahi gel ac karnina kan ver demişlerdi benim sorunum acken değil token şekerim yüksek diyordum kimse beni dinlemiyordu hep ac karnina bakiyorlardi şekerime 24 haftada şeker yüklemesi yaptirmiştim sonucum guzel çıkmıştı şekerin yok demişlerdi ama bu rakamlari gorunce içime bir kuşku düştü ve kac gundur yediklerime dikkat eder oldum dün cok şükür doktorum aradi ve yarın için tok karnina gel kan ver dedi kahvaltini yap 2 saat sonra kan vermeye gel diyince nasil sevindim anlatamam kimse beni anlamıyordu çünkü yarin gidip kan vericem dua edin benim için inşallah sonclarim güzel çıkar