Ebruerdi59 Tansiyonum 12/8 ve 13/9 arasında gidip geliyor. 37+1haftalığım doğuma 11günüm kaldı sezeryan olcam. Tansiyon normal mı oluyor hamileyken anlamadım sadece yorulduğumu hissedip tansiyonumu ölçtüm. Başka belirtim de olmadı
Esku Ebruerdi59 Benim de düşüyor halsizlik baş ağrısı nabzım çok hızlıydı tamsiyonum düştü herhalde dedim öyle anladım yattım hep yat dinlen yüksek daha tehlikeli
Bebekdelisi Ebruerdi59 sınırda yüksek 13/9 korkma canım tuzu herseyı börek vs kes stabıl kalsın cok zaman kalmamıs ama daha artarsa hekım gormelı
Ebruerdi59 Bebekdelisi zaten tuzlu yemek bile yapmıyorum börekte yemiyorum bayadır anlamadım. 🤷🏻♀️2gün sonra kontrole gidicem zaten bakalım