busranur_19 ikisininde yapanı ve memnun olup memnun olmayanı var, burda okuyorum 10 dkda bir sancım geldi bir gittim hastaneye 5 cm açıklık diyor. İmreniyorum açıkcası. Benim öyle olmadı mesela sabaha kadar 4 dkda bir sancım geldi bir baktılar açıklık yok. Sizinkinin nasıl olacagı belli olmaz, önemli olan içinizi rahat tutmanız. Olmadıgı zaman sezaryene dönerse keyifle girip çıkmanız. En büyük keşkem, keşke içimi rahat tutsaydım okadar üzülmeseydim normal olmadı diye. Herşey gelip geçiyor. Sezaryen izim kalmadı bile. Okadar üzüntü orda kaldı gerek yokmuş. Yani diyecegim olmazsada sağlıkla kucagına bir şekilde bebegini aldıktan sonra gerisini çokta önemseme tavsiyem 🙂