MeltemNermin Kimyasal gebelik geçiriyorum 89 dan değerim şu an 13 kadar düştü. Kimyasal gebelik geçirdikten sonra ne zaman adet oldunuz, gebelik için ara verdiniz mi? Süreç ler nasıl ilerledi acaba?
Sareceee MeltemNermin Benim adet düzenim değişmedi 5 ay sonra hamile kaldım 34 haftalık olduk çok şükür
Mucizebebek2 MeltemNermin hamileliğimi öğrendim 7 gün sonra kanamam geldi kimyasal gebelik yaşadığımı öğrendim doktorum folik asit başlattı ertesi ay tekrar hamile kaldım 19 haftalık olduk oğlumla ☺️
MeltemNermin Sareceee ben hala görmedim adet peki doktorunuz kimyasal gebelikten sonra korunun bir süre dedi mi acaba veya bir tedavi yöntemi söyledi mi
Gamzekeser Ben mayısta geçirdim hiçbi değişiklik olmadı normal döngümde adet olmaya devam ettim ama kanamada azalma oldu. Hiç korunmadım hala gebelik oluşmadı ama ertesi aya hamile kalan çok insan gördüm burda