Pelin270824 Merhabalar. İstanbul Sarıyer Çayırbaşı ek hizmet binasında normal doğum yapan var mı? Genel olarak nasıldi, memnun kaldığınız yada kalmadiginiz yönleri nelerdi? Doğumu orada yapmayı düşünüyorum yardımcı olan olursa çok sevinirim.
hulyanur1 Pelin270824 merhaba. ben şuanda kontrollerime oraya gidiyorum yüksek ihtimalle doğumumu da orada yapacağım inşallah 4. ayımda buraya başladım daha önce özele gidiyordum. Çevremde gidenler ve orda doğum yapan arkadaşlarımın tavsiyesi üzerine başladım. Sadece doğum zamanında kontrollere gittiğiniz doktorunuz denk gelmeyebilir, arkadaşımın başına geldi ama doğuma giren doktordan da çok memnun kaldığını belirtti.
Pelin270824 Çok teşekkürler. Evet devlet hastanelerinde doktorlar denk gelmiyor. Yani şansa kalmış.Bende 27 haftaligim Alev hocaya gidiyorum. doğum yaklaştıkça meraklanmiyor değilim.Umarim güzel geçer sizinde doğumunuz.