Esra_eser Kizlar Nisan geldi pazarrr günü… allttan muane etti 3 cm acilmam varmış sizce cokmu korkuyorum 37+3 haftalıgim birazdaha kalsın istiyorum içimde 🤭
girl_boy_annesi Esra_eser bence erken değil canım zaten gelişimi tamam oluyor sağlıkla gelsin inşallah🤲🏼🥰
HSena38 Esra_eser Bence haftaniz gayet güzel 🌸 Açılma da çok değil ama hareketleriniz açılmayı artırabilir 🙊
Ege1 Esra_eser saçmalamaaaaaa çok şanslısın maşallah aynen böyle devam ederse kolay doğum gözüküyor sana 🥰
Esra_eser prensprensesannesi__ siz kaç haftaliksiniz inanın zor uyuyamiyorum edemiyorum ben isterim 40. Haftada gelsin ama bizim yaramaz beklemiycek galiba keşke 3 cm le beklesem🤭
HSena38 Esra_eser günlük hareketler çok olmadığı sürece sorun olmaz zorlamayın kendinizi yürüyüş vs yapınca da artar dikkatli olun 🙊
prensprensesannesi__ Esra_eser 35 haftaligiz biz 2 buçuk yaşında kızım olduğu için baya yorucu geçiyor 37′e geçip doğurmak istiyorum 😂😂
mavininhertonuu Esra_eser benimde nişanım pazar geldi gelsin istiyorum artık 🥺 çok zorluyor yarın 38iz inşallah, yeter durduğu 😅
mavininhertonuu Esra_eser Oldum 5 gün önce 1 parmak demişti nişandan önceydi şimdi ne durumda bilmiyorum egzersiz falan yapıyorum sürekli adaçayı içiyorum hergün ama bakalım 🤷🏻♀️
Cgdm34 Esra_eser 37. Haftada gelısımı tamamlamıyor canım merak etme bende dun dogum yaptım 40. Haftamda bende hıc bir sey yoktu
Cgdm34 Esra_eser evet canım gelmedı bır turlu 40. Haftamda sunı sancıyla dogum yaptım 🤗🤗sımdı kızımaş evımdeyım 🌸
Adelisa Kızlar 4 gün önce nişanım geldi dün de alttan muayene oldum 1.5cm açılmam varmış. Cuma tekrar kontrole çağırdı. Cuma doğuracak kadar açılır mıyım sizce