Bizimki dişiydi, ilk 2 gün narkozu atıyor bu sırada kusabilir demişti veterinerimiz bi iki kez az az kustu. 2 gün yaş mama ile besledik. Düzenli ilaçlarını verdik. Takılan başlığı her yere çarpıyordu, rahat mama yiyip su içemiyordu tuvalete giremiyordu (kapalı tuvaletti) o yüzden çıkarıp elbise giydirmiştim. Yarasını hiç yalama eğiliminde bulunmadı. 1 hafta10 gün sonraydı galiba gidip dikişlerini aldırmıştık. Herhangi bir enfeksiyon veya rahatsızlık yaşamadık şükür. Hareketlerinde bi değişiklik yok aynı kuduruk kedim pardon atım mı desem acaba evi talan ediyor daa😂😂