Gebelik için ilk denemem. bu ay ovulasyon testine başladım. Telefondaki adet uygulamasında yumurtlamam günümün 19u gösteriyor. İki gündür de testi uygulamaya başladım. İlk yaptığım gün sabah ve akşam t silikti ama bugünkü yaptığımda hiç çıkmadı nerdeyse. Gittikçe t’nin belirginleşmesi lazımken daha da silikleşti gibi. Ama daha 2 gün yaptım bakalım. Ayın 19 una kadar yapmaya devam edicem. İnşallah ilk ayımda gebe kalırım 🙏🏻 Allah herkesin yardımcısı olsun