Kızlar yarın 37+0 oluyoruz ve 38+0 da olucak sezeryanımızı doktorumuz öne çekti. Kilosu yarın 3 olursa alacak. Serklajlıyım serklajoöoda ameliyatta alacak 37 hafta bana çok erken geliyor ama neden öne çektiğini de bilmiyorum. Bize söylemek istemediği bişe gördü gibi hissettik çünkü asla 38 den önce almam diyen doktor mat sonucu sonrasında karar değiştirdi🤷🏻♀️ Dualarınıza talibim spinal anestezi istedim serklajımıda o şekilde olmustum acı hissi hiç olmadı. İnşAllah sezeryanım da o şekilde olur crp vs benim yüksek ondan çok korkuyorum benim korkum ameliyat değil ama sonrası daha çok ben sizler için doğum anında da dua edicem inşAllah hepiniz sağlıkla hayırla alın kucağınıza bende inşAllah kızlar sizlerden dua bekliyorum 🤗🤗🥰🥰🥰