Merhaba geçen de post açmıştım özele gidiyorum birazcık fazla demişti doktorum suyum için 1 hafta önce ben yine pazartesi bir de devlete gideyim dedi orası normal dedi bugün özele tekrar gittim o yine gazla dedi fitil yazdı ben hangisine inanacağım gerçekten şaşırdım İstanbul da Zeynep kamil bar herkes oraya çok iyi diyor bir de yarın oraya randevu aldım oranın dediğime göre artık özelin verdiği fitili kullanıp kullanmayacağıma karar vereceğim ama kafam çok karışık eğer devlet doğru diyorsa özelin verdiği fitil benim normal olan suyumu azaltacak