Ebrukunkul bende sezeryan oldum sütüm geldi sütüm geliyor diyip mamaya baslarsanız gelmez coğu kişi öyle yapıyo nerdeyse bebeğüm 8 aylık oldu emziriyorum , size tavsiyem alarm kurun saat başı bebeği emzirin kalkıp yürüyün hem dikişleriniz çabuk iyileşir hemde bebek sarılık olmasın diye bol bol emzirmeniz gerekiyor yanınızda hurma incir nescafe bitter çikolata ve hoşaf yapın bolca için ❤️ sağlıkla gelsin bebişiniz🙏🏼