Merhaba 2 ay önce boş gebelik geçirdim şuan hamileyim 6 haftalık 2 gün önce acile gittim kese görünmedi vajinal bakıp yamuk kese diye korkuttular doktoruma gittim o da sadece kese küçük dedi düşük tehlikesi var dedi duphaston yazıp 10 gün sonra tekrar çağırdı açıkçası endişeleniyorum böyle benzer durum yaşayanlar yazabilirmi