Kızlar bundan yirmi gün önce dehşet kasık bel sırt ağrılarım vardı bütün belirtileri yaşadım halsizlik şişkinlik sırt ağrısı akıntı. Test yaptım daha adetime 25 gün falan vardı negatif çıktım. Sonra bebek yer arıyor olabilir dediler büyüklerimiz. Bende bekledim ama adetime yakın kesinlikle ağrı bişey hissetmedim normalde ağrı bir yoklar beni sonra adet olurum. Olmadım bir gün gecikince yine yaptım. Yine negatif. Tabi moralim bozuldu beklentim gitti adet olmayı beklerken bugün 7. Günüm hala adet olmadım. Belirtmek istiyorum ki normalde en fazla 4 gün gecikirim. En son 6 gün geciktiğimde hamile olduğumu öğrendim. Tabi düşük yaptım. Bu ikinci hamileliğim olucak olursa Allah’ın izniyle 🙂. Test yapmalımıyım. Tekrardan negatifi görmeye korkar oldum. Lütfen akıl verin.