asiyerz Merhaba kızlar, 16+3’üm. 2-3 gündür kasıklarımda adet ağrısı gibi ağrı var ve uykusuzluk yaşıyorum. Bu haftalarda benim gibi kasık ağrısı ve uyku problemi yaşayan var mı, bu durum normal mi sizce?
Ysmnrn asiyerz her degisim agri olarak kendini gosteriyormus. Doktor kanama yoksa hiiicccc korkma dedi
Bsealc asiyerz 26 haftalığım 2 gündür karın ağrım var özellikle dün gece doğuruyorum sandım ama şükür şu an yok karın ve rahim büyüdüğünden yaşanabiliyormuş
momlife_7 Evet evet 🥺☺️ bende aynı öyleydim o hafta da kaşık ağrısı tuvaletten çıkarken pijama giyerken bacağımı yukarıya doğru çekerken kasığıma bir sızı giriyordu ve suan hala oluyor ara da sıra da bende uyuyamıyorum hala 🥺 17+4 haftalığız 💖
asiyerz momlife_7 ya evet pijamamı ya da pantolonumu giyerken de oluyor bi hassasiyet var sanki karnımda :( umarım her şey normaldir. Bu ağrılar beni biraz korkuttu :(
asiyerz Damlanek 16. Haftanızda da karnınızda ağrı ya da hassasiyet yaşamış mıydınız, hatırlıyor musunuz?
Damlanek asiyerz evet şimdi bile arada oluyor rahim kasları yapıyormuş ağırıyı sanırım insan korkuyor tabiki