Melek2424 Aada92 bebek yerleşiyor cnm korkacak hiç birşey yok çok ayakta kalma bendede oluyordu bel agrısıdaaa yapiyordu sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin Allahım
Aada92 Melek2424 canım çalışıyorum oturarak calısıyorum masa başında dün bel ağrım baya vardı sabahta batmalar olmaya başladı ☹️🙏
Melek2424 Aada92 oturmaktanda normal cnm korkma bebiş yerleştiği için çalışan için zor baya Allah kolaylık versin 🤲🤲🤲
Melek2424 Aada92 amin cnm hiç korkma Bn 4aylıga kadar merdiven sildim çok şükür şuan 35haftalıgım ocakta doğumum var Allah nasip ederse herşey olur içini ferah tut yeter vitaminlerini aksatma güzelce beslen hiç merak etme hiç birşeycik olmaz 🥰😘😘😍😍😍