Okyanus1 ben çatlatma iğnesi deniyorum bu Ayla beraber 2.ayım olacak bu ayda olmadı sanırım az önce yaptım negatif. Ben hep femara kullandım yumurtaların büyümesi için. Acaba doktor banada aşılama olacakken gonalf verir mi ki ya? O iğne de iyi etkili galiba doktorun işine de karışamam ki şimdi ne denir yani 🫤 rabbim tamamına erdirsin canım benim. Belirtilerin aşılama günü ile birlikte kaçıncı günden sonra başladı ve tam olarak neydi? Teşekkür ederim bu arada açıklayıcı bilgilendirme için 🥰 bu arada bizim de ileri haraket sorunu var ama ne kadar ileri bilmiyorum doktor bu değerle gebe kalabilirsin dedi eşimin sonucu için. Bizim de morfoloji 2 bu arada Başka postunux da okumustum. Sanırım sizinde 2di