Serenay_0 Evet arkadaşımın sezeryana dönme sebebi de asistan doktorlarin açılmayı yanlış ölçmeleriymis zaten.. Mesane dolu iken bosaltmamislar maalesef iki gün sancisi olmasina rağmen açılma ilerlememis. 5-7 cmde ancak uzman doktor gelip bakıyormuş. Bir de dikisler konusunda muzdaripler genelde gozunuzu ben korkutmayim. insllah hicbirini yasamazsiniz guzel dogumlariniz olsun