Bendede silik cizgi çıkmıştı o kadarki ben bile zor gördüm çok erken yaptığım için öyle oldu yinede kan testi yaptırana kadar fazla kaptırmayın kendinizi ama bence var ilerledikçe netleşir inşallah sadece size düşen biraz sabır emin olun burdakilerin cogu sizi o kadar iyi anlıyor ki..