Ben tam 4 haftadır kullanıyorum fitil olarak günde 3 kere 1 doz. Aslında iğnesi verilmişti bana fakat iğnenin yan etki olarak kanama yaptığı oluyormuş nadir olarak o da bana denk geldi ben düşük yaptım sandım iğneyi kesip fitile başladığım günün akşamı kanamam durdu o gün bugündür çok şükür kalmadı Canım.Zarardan çok yararı var sanırım çoğu hamileler de memnun 🙏🏼🤗 Fitilin tek yan etkisi bazen vajinal kaşıntı mantara yönelik oluyor ama ona göre krem de kullanılabiliyor.