tbugse Arkadaşlar merhabaa eşim evin tek çocuğu ve bir oğlumuz olacak babasının adı Hasan yanına yakışacak uyumlu olacak isim önerileriniz varsa alabilirimmm 24. Haftada çocuğum isimsiz kaldii 😂
koohydal eskiden çocuklar doğarmış, gösterdikler güçlere veya maharetlere göre ismini halk belirlermiş. kimileride Adsız olarak kalırmış 😄 hey pşşşt falan diye çağırılan bebek gibi 😄
tbugse Denizahsen çok teşekkür ederim öneriniz için Barlas ismini düşündük ama emin olamadık Barlas Hasan çok zormuş bu iş
tbugse emirtosveannesi çok güzel isimler onermissiniz hepsi yakinlarimizda olan isimler 😂 bizde Barlas Hasan düşündük ama emin olamadık
femme tbugse bizim daha cinsiyetiniz belli degil , ama eğer erkek olursa yıllar önce eşime söz vermiştim, erkek olursa rahmetli babanın adini koyalım diye , adı ilyas , yanına uygun bi isim düşünüyorum ama tabi suanlik kesin değiliz kızımda olabilir 😄
mucizebebek_ tbugse ya bende bi 3 kere okudum diyorum ki neden eşinin ismini koyuyor 🤦♀️ algılarım kapanmış sanırım 😃 Barlas ve kayra ismine çok hayranım hasanla uyumlu bulurmusunuz bilmiyorum ama bence şık bi isim 🌸