Kesinlikle inat edip kararınızdan dönmemelisiniz kararlı olmalısınız ben ikinci gebeliğim yüzünden kesmek zorunda kaldım kızımı 15 aylıktı inat ettiğiniz zaman mecburen onlar pes ediyor siz pes etmemelisiniz biberonuna süt su meyveli süt gibi şeyler koydum ama hiç birini istemedi iyikide istememiş birde onlara alışacaktı yoksa uyandığında yatması için uğraşın böyle böyle alışacaktır 3 gün sürdü bizde☺️