Gozdeonay gulcansvml10 ben iki paket almıştım hemen hemen 70 yapıyor üç paket 1 kullandık diye hatırlıyorum 34 lü olandan 2.ay bitmek üzereydi 2 numaraya geçtik 3 Paket 1 numara 1 paket 2 numara almıştım 3.aya kadar yetti
Dilaraplt Gozdeonay kız ne 100ü hastanede çalışıyordum eve stok yapmıştım bebek bezi bebek yoğun bakımda çalışıyordum 2000 e yakın bez vardı dağıttım çoğunuda
Nazli777 Gozdeonay 1 yil once oldu sezeryanim ilk oglum 6 gun kaldim 35 haftalik 1.900 doguldugu icin simdi 37.1in 37.4 de sezeryanim var rusiyada yasiyorum burda adet en az 4 gun kaliyorsun
Gozdeonay Nazli777 anladım sağlıkla olsun inşallah kolay atlatin ama çok büyük kolaylık olur sizin için ilk dört gün hastanede olmak büyük rahatlık tabi hastaneniz ortam olarak rahat ve temizse
Gozdeonay Lazz61 en çok giden 1 ilk dönemde iki ve üç çok sürmüyor ama yaklaşık 3 aydır 4 numara kullanıyorum gelişim ilk 2 aydan sonra birden.hizlandi sonra tekrar dnormale döndü oyle olur demişti doktor zaten suan 7.aya girdik
yinehamile Gozdeonay benim bebeğim kilolu bir bebek olmasına rağmen, yaklaşık 6,5 7 ay kadar 4 numara kullandım, 10 aylık oldu daha yeni 5 numaraya geçtim en uzun kullanılan 4 numara oluyor.
Gozdeonay edkrcy ama bez büyük olursa kullanmayın büyümesini bekleyin bacak arasında toplandığında bacakta ayrılık meydana geldiği söyleniyor mantıklı düşününce oyle de oluyor ben denedim bunu doğrumu diye baktım gerçekten büyük olup toplandığında bacaklar istemsizce ayrık duruyor bebekte riske atmayın derim tabiiki yine nasil içinize sinerse
Gozdeonay gulcansvml10 fikir aldıkça kafa daha çok karışıyor bence ilk önce 70 80 li paket alın eğer kararsız kalıyorsa jz riske atmayın hic bitmeye yakın yine alırsınız sonuçta ziyan olmasın parada kolay kazanılmıyor eşlerede yazık bu ilk dönem asiri masraf oluyor gerçekten ve kendinize de depend mutlaka iki paket alın dursun asiri pratik sızma derdi yok gelen giden falanda olursa veya yatarken de çok iyi oluyor içiniz rahat ediyor sizdimi ettimi diye super rahatlık 😊
Bergunx1 gulcansvml10 Primanın 70li paketinden 2 tane ve 43lü paketinden 1 tane bitirdik 1 numara olarak. Primanın kalıbı büyük bu sebeple 1 numarayı 1 ay kullanabildik. Daha sonrasında denemek için molfixin 2 numara bezini aldım fakat primanın 1 numarasından daha küçüktü. Çoğunu kullanamadık.
Bergunx1 Selisscee Molfix pure&soft 2 numaradan bir paket almıştım sadece. Kalıbı çok küçüktü onun dışında dokusu güzeldi. Sleepy bio natural kullanmadım ama natural olandan bir paket aldım. Bez biraz uzun kalsın hemen sızdırma yapıyor ayrıca çok fazla idrar kokusu yapıyordu. Denediğim bezler içerisinde en kötüsü sleepydi açıkçası.