Canım bende 10+2 yım en son 8+5 de gittim çok şükür herşey yolundaydı doktor bir ay sonra görüşelim dedi. Ama bendede aynı senin gibi sadece uyku hali onun dışında bir belirti yok kendimi garip hissediyorum. Ama umarım kuskularimiz boşunadır rabbim evlatlarmizi da bizleri de korusun🥹🥹😍