ozlemmm34 Arkadaşlar merhaba 32+1 im bugun doktora gittim plasente yaşlanmaya başlamış dedi sigara kullanmıyorum yediklerine dikkat et bol su iç dedi benim gibi bu tarz durumla karşılaşan var mı acaba içiniz de
sacmalamakizim ozlemmm34 Ben karsilastim canım 28′li haftalarimdi hatta, doktor biraz korkuttu beni erken doğma ihtimali var dedi ama şükür 39. Hafta da doğdu.
Derya_gumus ozlemmm34 ablama soylemisyi doktoru ama son haftalarina yakindi onun iyi olan tarafi oydu ablam sigara iciyordu doktoruda ona bagladi o zaman plesentanin yaslanmasini