Evet canm benim de geç döllenme oldu normalde son adet tarihime göre 7+2 olmalı ama 6 haftalık ilk gittiğimde 4 haftalıktı keseyi göremedi senin gibi rahim kalınlığı iyi haftaya gel dedi bi hafta sonra gittim hem keseyi hem içinde minicik bebeği gördü bu cuma da gel kalp atışını duyalım dedi korkma yani olabilir ileriki haftalar da haftasını yakalar inşallah