Kizlar ben son defa ekim 28 adet oldum. Kasim da olmadim test yaptim cizgi gelmedi 2 3 gun once yine yaptim 2 cizgi geldi. Bir kizim var. sizce bunun cinsiyeti ne olur? Hem kiz hem erkek bizim icin Allahin hediyesi. Ancak merak ediyorum ne olur diye. Birinci kizima ekime hamile kaldim buna kasimda sizce yine kiz ihtimali var mi?