Merhaba dün doktor kontrolüm vardı kalp atışını duydum 7 haftalık gebeliğe göre kesemin çok küçük olduğunu bir gelişim sıkıntısı olabileceğini yada geç döllenme olabilir dedi bir hafta kan sulandırıcı kullanıp tekrar gidicem gerekirse de gebelik sonlanacak sanırım bu konuyla ilgili bilgisi olan var mı