Yarenn14 Kızlar yarın 7 haftalık olucam nasipse sizler bebişleri hangi hafta da gördünüz yarın kontrolüm var sizce görebilirmiyim çok heyecanlıyım 🥰🙈
Hadya Yarenn14 Canım ben 5.haftada kese ve bebeği gordum,6.haftada ise kalp atisini duydum.Darisi basina olsun.
Elif57 Yarenn14 Tam olarak bebek formunda 9. Hafta da görünüyor.elleri ayakları oluşmuş hareket halindeydi çok şükür,nokta Halden o hali görmek ne büyük nimet ,şükür sonsuz🥹 hepimiz sağlıkla evladımıza kavuşalım inşallah 🤲🏻
Yarenn14 Elif57 Şuan nokta olarak bile görmek mucize sağlıklı olsun da Allah’ım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰
Mooor22 Yarenn14 bebek gözükmesi ama demi bana 2 hafta sonraya randevu verdi 6 haftaya girdicem iste hem kalp atışını hem bebegimi hemde keseyi görmüş olucak inşallah Rabbım nasip ederse
Yarenn14 Mooor22 Hayır görünmedi 5 haftanın sonuna doğru nokta gibi gördük nasipse yarın da görür kalp atışını da duyarız inşallah