Kizlar geçen kontrolde doktorum 6. Aydan beri kan vermemişsin doğumdan önce kan ver dedi 38+6 yim ne bileyim ben kimse bana kan ver demedi dün kan verdim az önce sonuç almaya gittim tirotim yuksek cikmis biz burdaki hastanede kadin dogumcu yok ben baska yerde ozele gidiyorum burda devlet hastanesinde dahiliye doktoruna gittim işte bana direk tirotilerin yüksek çıkmış şimdiye kadar ilaca başlaman lazımdı bebekte gelişim geriliği olabilir dedi başımdan aşağı kaynar sular döküldü hıçkırarak ağlamamak için zor duruyorum şuan ilaç yazdı onu aldım geldim kendi doktoruma yazdım ama daha cevap vermedi başına böyle bisey gelen varmi lütfen moralimi düzeltecek şeylere söyleyin 🥺