39.haftadayim bir hafta önce kontrolde ilk kez oldum alttan muayene bebegin suyu az oldugu için bir gece tedbir amaçlı hastanede kaldım ikincisini de orda oldum korkulacak hiç bir şey yok önemli olan kendinizi kasmadan rahat birakmak biraz aciyor evet ama dayanilmayacak bir aci degil