Hly263 Benimde 22+6 . Bende bazen hem gün içinde hem gece çok hissediyorum. Bazen hiç hissetmiyorum. Düzensiz şuan
Oznurtopal Evet normal özellikle yorulduğunuzda yada gün içinde ayakta fazla kaldıysanız az hissedersiniz aslında o hareket etse de ayaktayken anlamayabilirsiniz. Hafta ilerledikçe ayakta da olsanız uzansaniz da hareketleri öyle güçleniyor ki hissediyorsunuz
selvi8900 Maşallah benim kızım hareketleri oldukça yoğun ben iş yaparken veya hareket halindeyken bile tekmelirini hareket etmelerini hissediyorum şuan da 23+ 4 haftaligiz 🧿💐