Busbusu Kızlar 5 li hastane cikisim var penye battaniyem yok almama gerek varmı yoksa Bebek doğunca ilk nohut battaniyeye sarilsa olrmu ocakda dogum
sedaa_aa Busbusu ben Şubat ayında doğum yaptım benden penye battaniye istemişlerdi ona sarıp getirdiler bebeği. Penye Yoksa nohut verebilirsiniz ama penye battaniye de evde mutlaka lazım olacak size
SutlacimiYedimmiBen Busbusu yani varsa yedek olarak yanina alabilirsin cunku bebek kanli felan olabiliyor bulasabilir battaniyeye
koohydal kışın doğacaksa kalın battaniye vermek daha mantıklı, hoş yazın doğsa bile kaln veriyolar genelde. anne karnı hamam gibidir bebek için. birden dışarı çıkınca çok üşürlerdir
Adacan Hacettepe mesela kalın kabul etmiyor bebeği yatırırken altına sahi koymayın diyor kalkdirtmisti bana çünkü hastane sıcaklığı yeterli zaten 2 kat giyiniyor alttan da sıcak vurunca çok terleme yapıp hızlı kilo kaybına yol açıyor demislerdi
Adacan Busbusu sen yine al battaniyeyi yanına kalini hiç olmadı çıkışta sararsın zaten bide penye tarzi koy valizine olur kalin koyabilirsin altına derseler onu koyarsin
smeyye_44 Kızlar 5li hastane çıkışının altına uzun kollu Zıbın mı giydiriyorlar yoksa kısa kollu mu. Ocağın 2.haftası doğum