Damla6161 Merhaba geçen hafta öğrendiğim bi gebeliğim var ama hala kese görünmüyo kanamam ve ağrım olduğu için doktora gittim kesenin görünmediğini söyledi ilk gittiğimde 469 olan hcg değeri bugün 200 lere düşmüş aynı seyleri yaşayan var mı acaba
ceydaacc Damla6161 genelde kese 1500-3000 değer aralığında görülüyor canım ama kanınızın baya düşmesi iyi değil
mervemom58 Damla6161 aynı şekilde 700’den 400 e düşmüştü betam 4 gün içinde ve sonra kanamam başlamıştı acil kürtaja alınmıştım çok geçmiş olsun…
Damla6161 melegimhosgeldin1 doktorda kimyasal gebelik olabileceğini söyledi ama folik asit kullanmaya devam et haftaya tekrar bakalım dedi
ceydaacc Damla6161 farklı bi hastaneden tekrar ölçüm yaptırın ölçümde yanlışlık olabilir eğer diğer hastanede de düşük değer çoklarsa kimyasal gebelik olabilir
Damla6161 ceydaacc biraz olsun umut oluyo bu sözleriniz ama kanamam lekelenmeden fazla alt karnımda da şiddetli diyemem ama az da denmeyecek bi ağrı var