BusraSY Arkadaşlar 36+4 haftalık hamileyim.. dünden beri vajinamda ağrı var. Yani otururken felan sıkıntı yok ama yürürken baya bi ağrıyor. Yatarkende sağdan sola dönemiyorum ağrısından. İnternetten araştırdım bebeğin kanala inmesiyle alakalı bir durum olabilirmiş. Ama yaşayan kişilerden bilgi almak bana daha anlamlı geliyor 😊 sizlerde bu durumu yaşayan oldu mu? Ağrılar ne kadar sürdü
Bsk2101 Canım çatı ağrısı diyorlar 35ten beri yoğun bir şekilde yaşıyorum şuan 36+6 haftalık olduk biz de. Doktorum normal olduğunu ordaki kemiklerin kendini esneterek doğuma hazırladığını hatta iyi bir şey olduğunu söyledi. Aynı şekilde yürümek yatmak oturup kalkmak çok zorlaştı ama kendimi çok yormadığım zamanlarda daha hafif hissediyorum ne yapıyorsan dinlenerek yap artık.
BusraSY Bsk2101 Evet yorulmadığım zamanlarda sıkıntı yok ama evde biraz uğraşayım yorulayım oturup kalktığımda acısı çıkıyo.. İyi birşeyse problem yok ozaman 😍 Çok teşekkür ederim
Kubraomarak 31inci haftadayım özellikle ayaktayken inanılmaz bir ağrı hissediyorum göbeğimin altı ezik sanki umarım sıkıntı yoktır😔