Ben 32. Haftamda oldum canım hiç paniklemedim çünkü nezleyle birebirdi benim için tad kemik ağrısı vs. Hicbirsey olmadı çok şükür bebeğimi de etkilemedi asilarimin hepsini olmuştum bide ben ondan da rahattım birini hamileyken oldum hatta bebekle alakalı bir durum oluşmadı ama ben normalde oksapar kullanıyorum pıhtı atma olasılığı yoktu o yüzden bı doktoruna danis sana iğne yada hap önerebilir kan sulandırıcı çok erken olduğu için onermeyede bilir en iyisini doktor bilir