Drybsn
Benimde senin haftalarında böyle ağrılarım oluyordu, canım sonra 15. Haftada doktora gittim baktım yuruyemiyorum. Yatarken belim agriyip duruyor , nedense benimde sol tarafta çoğunluktaydı ağrı ve kalcama doğru iniyordu.
Doktorda kas açılması dedi.
Bir kaç hafta sonra bu keskin ağrılar geçti. Şuan 28+1 deyim , o zamanki ağrıları yaşamadım uzunca süredir. Sizin de geçer muhtemeln