Gzdtrtl Ben 32 haftalik oldum raporu alip is yerine verdim. Calişip doğum parası alan varmi? Ve aldiysaniz doğumdan onceki 2 ayi ne zaman aldiniz?
1234__ Doğum parasını siz e devletten iban verirseniz ibanına yatıyor diğer türlü ptt den alıyorsunuz.ya toplu yatıyor maasınız tutarı neyse ya da iki taksitli yatıyor