Semra52 Kızlar ben daha yeni hamileyim 8 haftalık kilo aldıkça sanki gıdığım oluşmaya başlayacak gibi geliyor bana aynaya baktığım zaman kendimi kötü hissediyorum.Önerisi olan var mı bunu nasıl önleyebiliriz.Hamilelikten dolayı gıdığı oluşan oldu mu.?cevaplarınızı bekliyorum.Bu arada 3 kilo almışım 4 haftalıkken öğrendim hamileliğimi🙃
YeimYaarGkmen Semra52 sanmıyorum canım ya ben de 17 haftalık hamileyim 4 kilo aldım ama bende çıkmadı olmaz herhalde sende de 🤷♀️
Muhammedamine Semra52 aldığın kilonun bebeğinle alakası yok canım henüz yemene içmene dikkat et hızlı gidiyorsun 🙋🏻♀️
Yogurtlupilav Semra52 o vücut yapınla alakalı bir durum. 26 haftada 7 kilo aldım, çıktı valla gıdık çatır çatır 😄 İnşallah kilo verince gider oda :)
Semra52 YeimYaarGkmen inşallah dediğin gibi olur çıkmaz çok hızlı kilo almaya başladım ya korkuyorum bu yüzden.Bu arada maşalalh sizede canım cinsiyeti ne Bebişinin😉
YeimYaarGkmen Semra52 doktorumuz 16 haftada yüzde 90 kız dedi ama 20. Haftayı beklıyorum canım detaylı ultrasonda hersey belli olucak:)
Semra52 Yogurtlupilav inşallah gider canım senin 26 hafta da 7 kilo çok iyi bence ben kendimi 26 haftada düşünemedim 🙈bu hızla bu yüzden takıntı yaptım
Semra52 YeimYaarGkmen hayırlısıyla sağlıcakla kucağına da alırsın inşallah kızını 😘bende çok merak ediyorum daha çok var