gggb 18+2 olduk hala cinsiyet öğrenemedik bebiş hep ayaklarıyla kendini kapatıyor sizce ne yemeliyim çikolata vs fayda eder mi bugün gidicez öğrenmeye inşallah gösteriri 🙈🙈
Kitapkurduuu gggb ben de çikolata yiyip girmiştim. Bizimki de bir süre ayaklarıyla kapattı.. kızmış 🥰
momlife_7 gggb çikolata ve su ama bitter çikolata ben yedim üstüne de bir güzel su içtim doktor 13 haftalıkken kız dedi🥹🐣 ama değişebilir 16 haftalıkken daha net belli olur dedi yarın kontrol günümüz 17+3 haftalığız bakalım 💖🐣🤲🏻