Ecea18 Şeker hastalıgım çıktı yükleme yapmadılar 1 haftadır diyet uygulanıyo siz şekeriniz düşük çıksın diye neler yapıyorsunuz ? 28 haftalıgım ama bebek 29+4 gözüküyo beslenme olarak neler uyguladınız düşüklüğü için
Yenianneeee Ecea18 beyaz ekmek yok tam tahıllı ekmek tüketiyorum, makarna ve pilav çok azalttım. Tatlıyı azalttım şerbetli tatlı hiç yemiyorum. Paketli abur cubur pek yemiyorum çikolata bisküvi gibi.
Ecea18 Yenianneeee bende tam tahıllı ekmek yiyiyorum ama diyet listesi verdi Allah affetsin yemek yemeyi özledim tatlı vs hiç bişey yemiyorum açlık şekerim 89-115 arası oynuyo toklugum 120-180 buluyo insülin baslama taraftarı dahiliye doktoru ama listeye ragmen şekerim düzelmiyo 😞
Yenianneeee Ecea18 benim de öyle inan çok yüksek değil ama bugün doktora gittim doktor bebeğim kilosu iyi suyun iyi bir problem yol dedi, bezen de doktorların dediği negatif şeyleri pek abartmamız gerek bizi daha evhamlı ve kötü yapıyor