Slm kızlar 22haftalik hamileyim kanımda enfeksiyon çıktı CRP yüksek çıktı Antibiotik verdi doktor 2 hafta önce ama fayda etmemiş biraz grip de var.
Aranızda yasayan var mı bu durumu nasıl geçti veya ne yapildi size, cok korkuyorum bebeğe bsy olucak diye.
Teşekkür ederim şimdiden