Gulo0106 Merhaba kızlar bugün 37+2 haftalık hamileyim doktor kontrolüm oldu açılmam yokmuş ama bebek dönmüş bide kilosu az ya beslenmeme dikkat etmeme rağmen 2650 ölçütler açılmam olması için ne yapmam gerekiyor?