Arkadaşlar merhaba 15 haftalık hamileyim normal de mide bulantısı geçmişti hafif bir şekilde vardi ama dünden beri tekrar başladı bu durum normal mi birde afedersiniz kusarken istemsizce oguruyorum öğürmek bebeğe zarar verir mi kendimi zorlanıyor gibi hissediyorum bazı yerlerde öğürmek zararlı yazmışlar tedirgin oldum