Birazxhayaici Kızlar nasıl temizliyorsunuz ya ağda yapıyorum normalde ama artık göremiyorum ve zorlanıyorum kolay yöntemi olanlar varmı tüy dökücü yasak galiba
hayalperest2310 Birazxhayaici ben tüy dökücü kullanıyorum doktoruma sordum bir sakıncası yok dedi 25 haftalık oldum baştan beri kullanıyorum
Arzuykc hayalperest2310 gerçekten bi sakıncası yok mu bende yasak diye biliyodum ağda vs. Zor oluyor artık kolay yöntemler lazım
femme Birazxhayaici en basiti ağda ya gitmek bence , tuy dökücü kremlere güvenmiyorum, doktorlarn bazıları uygun bazıları da yasak diyor. Jilet de 2 güne çıkartıyor en temizi agdaya gitmek