Bu gece 39 oluyoruz önceki muayenede doktor rahim yumusamis demişti 2 tane de sancı çıkmıştı ama açılma yoktu doktor 1 hafta 10 gün icinde doğum olur demişti ama 4 gün oldu gelen giden yok daha ara ara sancılar yokluyor beni bide dun sarimsi yogun bir akinti oldu acaba nisanmiydi sizler ne alemdesinizz kizlarr ?????