Bugün 37+0 sabah doktoruma gittim çatı muayenesi yaptı rahim ağzı yumuşamış parmak ucu kadar açıklık oluşmuş tahmini doğum 4 Ocak gözüküyor ama o zamana kalacağını zannetmiyorum doktorum sağlık sebebiyle şehir dışına gidecekmiş 26 aralığa kadar yokum dedi inşallah doğuma yetişirim bakalım dedi sizce doğuma yetişebilir mi ya çok stres oldum 🙈