Arkadaşlar merhaba bu konuda çok acemiyim bir çocuğa ne alınır ne alınmaz hiç bilmiyorum. İkizlerim olacak Çevremde iki beşik al diyen var bazıları gerek yok bir tane yeter diyor bazıları biz beşik almadık şuan ana kucağı kullanıyoruz diyorlar. Tayinciyiz nasıl bir yol izlemeliyiz deneyimli annelerin fikirlerine ihtiyacım var ☺️ Bebişlenizi nasıl uyutuyosunuz?